Zapewniamy kompleksową i profesjonalną dokumentację oceny ryzyka zawodowego dla Nauczycieli przedmiotu w szkołach ponadpodstawowych. Nasza oferta zawiera gotowe karty oceny ryzyka, które są dostępne online, umożliwiając szybkie i wygodne zakupy. Kup teraz i zyskaj natychmiastowy dostęp do niezbędnych dokumentów, które spełniają wszystkie wymogi prawne i normatywne dotyczące bezpieczeństwa pracy.
Oferowany dokument jest wzorcową wersją, opracowaną z uwzględnieniem ogólnych zagrożeń typowych dla danego stanowiska pracy.
W razie potrzeby, jeśli jego treść nie odzwierciedla w pełni warunków konkretnego stanowiska w przedsiębiorstwie, możliwe jest samodzielne dostosowanie jego treści do specyficznych wymagań.
Specyfikacja produktu |
Typ: |
Wzorcowa dokumentacja oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy |
Producent: |
Luxcontrol Polska |
Format : |
A4 |
Metoda opracowania: |
PN-N-18002, Risk Score lub PHA |
Dostępne wersje |
Elektroniczna |
typ pliku: docx - plik edytowalny, będzie dostępny w zakładce "Dokumentacja BHP" przez 30 dni od dnia zakupu |
Papierowa |
Format A4, druk laserowy, oprawa miękka z zawieszką do akt osobowych.
Ważne: po zamówieniu wersji papierowej, zamawiający najpierw otrzyma wersję elektroniczną, z którą powinien się zapoznać.
Przed wysyłką wersji papierowej nasz konsultant skontaktuje się z zamawiającym w celu omówienia ewentualnych zmian w dokumencie. |
Zawartość dokumentacji |
Spis treści dokumentu |
• Strona tytułowa,
• Charakterystyka wybranej Metody Oceny ryzyka zawodowego,
• Opis dla stanowiska pracy,
• Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy,
• Karta pomiaru ryzyka zawodowego,
• Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy,
• Oświadczenie do akt osobowych (Dokument zawiera dodatkowe oświadczenie pracownika potwierdzające zapoznanie się z ryzykiem zawodowym, które należy dołączyć do akt osobowych. Oświadczenie znajduje się na ostatniej stronie karty oceny ryzyka zawodowego.),
• Klauzula prawna. |
Podstawa prawna |
Opracowanie zgodne z przepisami |
Opracowana zgodnie z aktualnymi wymogami oceny ryzyka zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni zgodna z oczekiwaniami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej. |
Prawa autorskie |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karta oceny ryzyka zawodowego, nie podlega zwrotom. Firma Luxcontrol Polska oferuje elektroniczną wersję kart ocen ryzyka zawodowego (pliki docx, doc, pdf, odt). Produkty te są chronione prawem autorskim, co oznacza: -zakaz udostępniania, kopiowania zamówionych dokumentów osobom trzecim przez Internet, kopiowanie na zewnętrzne nośniki danych oraz dalszą sprzedaż. -zakaz tworzenia nowych dokumentów na podstawie treści zawartych w ocenach ryzyka zawodowego. Naruszenie powyższych zasad podlega sankcjom prawnym. |
Uwagi |
Zakupiona dokumentacja może różnić się od rzeczywistego stanowiska pracy. Dozwolona jest edycja w celu dostosowania dokumentacji do konkretnego stanowiska pracy w zakładzie. W przypadku zastrzeżeń dotyczących treści dokumentacji, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze sklepem. |
Zwroty |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karty oceny ryzyka zawodowego nie podlegają zwrotom. |
1. PN-N-18002:
Metoda matrycowa: Polega na oszacowaniu prawdopodobieństwa wystąpienia zdarzenia i jego skutków, a następnie przypisaniu odpowiedniej kategorii ryzyka.
Zalety: Prosta, przejrzysta, zgodna z Polską Normą.
2. Risk Score:
Metoda ilościowa: Polega na przypisaniu punktowej wartości poszczególnym czynnikom ryzyka, a następnie zsumowaniu ich w celu uzyskania ostatecznej wartości ryzyka.
Zalety: Szczegółowa, precyzyjna, pozwala na porównanie ryzyka na różnych stanowiskach pracy.
3. PHA (Preliminary Hazard Analysis):
Metoda heurystyczna: Polega na identyfikacji zagrożeń i oszacowaniu ich ryzyka na podstawie doświadczenia i wiedzy eksperckiej oceniających.
Zalety: Szybka, elastyczna, skuteczna na etapie projektowania.
5.0 (Ogólnie)
Na podstawie ostatnich komentarzy
16-06-2025 Mateusz Malinowski
(5)
Angst + Pfister Polska Sp. z o.o.
Uczestnictwo w kursie BHP online było dla mnie wygodnym i efektywnym sposobem na odświeżenie wiedzy z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Kurs został przygotowany w przystępny sposób – materiały były dobrze uporządkowane, a treści jasno przedstawione. Szczególnie doceniam możliwość nauki we własnym tempie oraz dostęp do materiałów w dowolnym czasie.
Moduły tematyczne obejmowały zarówno podstawowe zagadnienia, jak i praktyczne przykłady sytuacji, z którymi można się spotkać w miejscu pracy. Interaktywne elementy, takie jak quizy i testy sprawdzające, pomogły utrwalić wiedzę i sprawdzić poziom zrozumienia.
Zdecydowanie polecam ten format szkolenia osobom, które cenią sobie elastyczność i chcą zdobyć lub odnowić wiedzę BHP w komfortowych warunkach.
02-06-2025 Zuzanna Kowalczyk
(5)
Jit Team
Bardzo kompleksowe i dokładne szkolenie.
24-05-2025 Agata Odolińska-Brzezińska
(5)
ABAKUS Kadry Szkolenia BHP
Bardzo dobre szkolenie
16-05-2025 Maciek Opieliński
(5)
Navicula -Centrum
Bardzo przydatna wiedza z zakresu ochrony pracowników i BHP. Polecam na 100% to szkolenie. Pełna fachowość.
16-05-2025 Monika Gawryjołek
(5)
Szkoła Podstawowa nr 263
Szkolenie konkretne, zawierające niezbędne informacje dotyczące bhp.
14-05-2025 Robert Motała
(5)
SPD INDOS Spółka Doradztwa Podatkowego Sp. z o.o.
Świetny kurs.
13-05-2025 Anna Koniecek
(5)
KONWESTUR BHP ANNA KONIECEK
Bardzo fajnie przygotowane moduły.
Zobacz więcej
Nauczyciel przedmiotu w szkole ponadpodstawowej to wykwalifikowany specjalista odpowiedzialny za prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w zakresie określonego przedmiotu w liceach, technikach i szkołach branżowych. Jego głównym zadaniem jest przekazywanie wiedzy z wybranej dziedziny nauki, przygotowanie uczniów do egzaminów oraz rozwijanie ich umiejętności poznawczych i praktycznych. Opracowuje i prowadzi zajęcia zgodnie z programem nauczania, dostosowując metody dydaktyczne do potrzeb i możliwości grupy uczniów. Ponadto, nauczyciel przedmiotu w szkole ponadpodstawowej pełni również funkcję mentora i doradcy, wspierając uczniów w ich rozwoju osobistym i akademickim oraz promując postawy odpowiedzialności i samodzielności w nauce.
Główne obowiązki Nauczyciela przedmiotu w szkole ponadpodstawowej:
- Realizacja podstawy programowej kształcenia ogólnego: Nauczyciel rzetelnie realizuje program nauczania danego przedmiotu, uwzględniając specyfikę danego typu szkoły i potrzeby rozwojowe uczniów.
- Stosowanie nowoczesnych metod nauczania: Nauczyciel wykorzystuje w swojej pracy współczesne metody dydaktyczne i różnorodne środki dydaktyczne, dostosowując je do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów.
- Kształtowanie umiejętności intelektualnych i praktycznych: Nauczyciel dba o to, aby uczniowie nabyli wiedzę i umiejętności określone w podstawie programowej, rozwijając ich umiejętności analityczne, problemowe, komunikacyjne i językowe.
- Ocena postępów w nauce: Nauczyciel regularnie ocenia wiedzę i umiejętności uczniów, monitoruje ich postępy w nauce i analizuje przyczyny ewentualnych niepowodzeń.
- Wychowanie do wartości: Nauczyciel kształtuje u uczniów postawy obywatelskie, moralne i estetyczne, krzewiąc dobre obyczaje i dbając o czystość języka ojczystego.
- Współpraca z innymi nauczycielami: Nauczyciel współpracuje z innymi nauczycielami, pedagogiem szkolnym i psychologiem, koordynując działania edukacyjne i wychowawcze.
- Zadbanie o pracownię przedmiotową: Nauczyciel dba o właściwe warunki do nauki, wyposażając pracownię przedmiotową w niezbędne materiały dydaktyczne i pomoce naukowe.
- Doskonalenie zawodowe: Nauczyciel stale poszerza swoją wiedzę i umiejętności, uczestnicząc w różnych formach doskonalenia zawodowego i samokształcenia.
- Komunikacja z rodzicami: Nauczyciel utrzymuje stały kontakt z rodzicami uczniów, informując ich o postępach w nauce i zachowaniu ich dzieci.
- Reagowanie na problemy uczniów: Nauczyciel reaguje na zjawiska patologiczne w rodzinie i środowisku ucznia, współpracując z rodzicami i instytucjami ochrony praw ucznia.
- Zapewnienie opieki i pomocy: Nauczyciel zapewnia indywidualną opiekę i pomoc uczniom będącym w trudnej sytuacji szkolnej lub społeczno-wychowawczej.
- Prowadzenie dokumentacji: Nauczyciel rzetelnie prowadzi dokumentację pedagogiczną, rejestrując osiągane wyniki uczniów, przebieg nauczania i realizację programu nauczania.
- Przestrzeganie zasad etyki i prawa: Nauczyciel przestrzega zasad etyki zawodowej, zachowuje tajemnicę służbową, dba o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz przestrzega przepisów prawa oświatowego.