Zamówienia publiczne


Instrukcja dla instytucji publicznych: gmin, powiatów, województw, szkół i przedszkoli, itp.

Zamówienia realizowane są z opcją płatności na podstawie faktury proformy lub faktury VAT z odroczonym terminem płatności.


RIS: Jako organizator szkoleń posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Numer ewidencyjny: 2.30/00255/2023

 

Procedura zamówienia:

 

1. Wybierz i dodaj do zamówienia potrzebne szkolenie

► Po wyborze  szkolenia należy kliknąć "Dodaj do zamówienia" i wybrać wariant językowy szkolenia
► Następnie określić ilość osób, które mają wziąć udział w szkoleniu i zatwierdzić przyciskiem "Zamów"
 

 


2. Wypełnij formularz zamówienia

► Po wyborze szkoleń należy przejść do zamówienia w prawym górnym rogu i potwiedzić realizację zamówienia
► W kolejnym kroku należy wybrać status kupującego: INSTYTUCJA PUBLICZNA i przejść do wypełnienia formularza
     → wypełniając dane do konta głównego należy wskazać dane osoby, która będzie zarządzała zamówieniem - konto główne, będzie posiadało funkcję przekazywania szkoleń pracownikom
► Po złożeniu zamówienia utworzy się dla Państwa konto w naszym systemie oraz wygeneruje faktura proforma do opłacenia
     → jeśli potrzebują Państwo fakturę z odroczonym terminem płatności - zapraszam do kontaktu

 


3. Wybierz preferowaną formę płatności

► tradycyjny przelew bankowy na podstawie faktury proformy lub terminowej
► przelew online – przelewy24.pl, Blik, karta, Google Pay

 


4. Przejdź do realizacji zamówionych szkoleń

► Zamówione szkolenia widoczne będą na koncie głównym w Panelu Klienta w zakładce "Dostępne szkolenia".
► Przy szkoleniu dostępna funkcja "Przekaż" umożliwi przesyłanie szkoleń pracownikom.
► Szkolenia będą dostępne bez żadnych ograniczeń czasowych, dopóki nie zostaną ukończone.


Katalog szkoleń online  Zapytanie ofertowe


Serdecznie zapraszam do współpracy


PGS BHP
Polska Grupa Szkoleniowa

Anna Sołtys
Koordynator ds. szkoleń, opiekun klienta
Tel:500501475
Email: biuro@bhponline.pl