Oferujemy gotową dokumentację oceny ryzyka zawodowego dla zawodu Nauczyciel przedmiotu w szkole podstawowej. Nasza kompleksowa karta oceny ryzyka to idealne narzędzie dla pracowników oświaty, pozwalające identyfikować i minimalizować potencjalne zagrożenia w środowisku pracy. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty i zakupu karty oceny ryzyka już teraz.
Specyfikacja produktu |
Typ: |
Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy |
Producent: |
Luxcontrol Polska |
Format : |
A4 |
Metoda opracowania: |
PN-N-18002, Risk Score lub PHA |
Dostępne wersje |
Elektroniczna |
typ pliku: docx - plik edytowalny, będzie dostępny w zakładce Zakupione ORZ |
Papierowa |
Format A4, druk laserowy, oprawa miękka z zawieszką do akt osobowych.
Ważne: po zamówieniu wersji papierowej, zamawiający najpierw otrzyma wersję elektroniczną, z którą powinien się zapoznać.
Przed wysyłką wersji papierowej nasz konsultant skontaktuje się z zamawiającym w celu omówienia ewentualnych zmian w dokumencie. |
Zawartość dokumentacji |
Spis treści dokumentu |
• Strona tytułowa,
• Charakterystyka wybranej Metody Oceny ryzyka zawodowego,
• Opis dla stanowiska pracy,
• Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy,
• Karta pomiaru ryzyka zawodowego,
• Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy,
• Oświadczenie do akt osobowych (Dokument zawiera dodatkowe oświadczenie pracownika potwierdzające zapoznanie się z ryzykiem zawodowym, które należy dołączyć do akt osobowych. Oświadczenie znajduje się na ostatniej stronie karty oceny ryzyka zawodowego.),
• Klauzula prawna. |
Podstawa prawna |
Opracowanie zgodne z przepisami |
Opracowana zgodnie z aktualnymi wymogami oceny ryzyka zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni zgodna z oczekiwaniami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej. |
Prawa autorskie |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karta oceny ryzyka zawodowego, nie podlega zwrotom. Firma Luxcontrol Polska oferuje elektroniczną wersję kart ocen ryzyka zawodowego (pliki docx, doc, pdf, odt). Produkty te są chronione prawem autorskim, co oznacza: -zakaz udostępniania, kopiowania zamówionych dokumentów osobom trzecim przez Internet, kopiowanie na zewnętrzne nośniki danych oraz dalszą sprzedaż. -zakaz tworzenia nowych dokumentów na podstawie treści zawartych w ocenach ryzyka zawodowego. Naruszenie powyższych zasad podlega sankcjom prawnym. |
Uwagi |
Zakupiona dokumentacja może różnić się od rzeczywistego stanowiska pracy. Dozwolona jest edycja w celu dostosowania dokumentacji do konkretnego stanowiska pracy w zakładzie. W przypadku zastrzeżeń dotyczących treści dokumentacji, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze sklepem. |
Zwroty |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karty oceny ryzyka zawodowego nie podlegają zwrotom. |
1. PN-N-18002:
Metoda matrycowa: Polega na oszacowaniu prawdopodobieństwa wystąpienia zdarzenia i jego skutków, a następnie przypisaniu odpowiedniej kategorii ryzyka.
Zalety: Prosta, przejrzysta, zgodna z Polską Normą.
2. Risk Score:
Metoda ilościowa: Polega na przypisaniu punktowej wartości poszczególnym czynnikom ryzyka, a następnie zsumowaniu ich w celu uzyskania ostatecznej wartości ryzyka.
Zalety: Szczegółowa, precyzyjna, pozwala na porównanie ryzyka na różnych stanowiskach pracy.
3. PHA (Preliminary Hazard Analysis):
Metoda heurystyczna: Polega na identyfikacji zagrożeń i oszacowaniu ich ryzyka na podstawie doświadczenia i wiedzy eksperckiej oceniających.
Zalety: Szybka, elastyczna, skuteczna na etapie projektowania.
5.0 (Ogólnie)
Na podstawie ostatnich komentarzy
22-09-2024 Joanna Horczak
(5)
BEHPOL
Szkolenie przygotowane bardzo dokładnie i szczegółowo. Materiały dodatkowe również bardzo przydatne. Bardzo dobrze się przechodzi poszczególne moduły.
20-09-2024 Zbigniew Grzyb
(5)
KM Recykling Sp. z o.o.
Bardzo wygodna forma szkolenia - polecam.
PROMEX
Wysoki poziom szkolenia. Bardzo polecam.
09-09-2024 Stanisław Trzaska
(5)
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
Świetne materiały szkoleniowe, podane w bardzo przystępny sposób .
08-09-2024 Praktyka lekarska w miejscu wezwania lek. med. Maciej Rewoliński
(5)
Praktyka lekarska w miejscu wezwania
Bardzo dobrze przygotowany materiał edukacyjny. Bardzo prosta obsługa szkolenia
18-08-2024 Ewa Mołczan
(5)
Przedszkole Niepubliczne HAGUŚ
Bardzo fajny kurs, przejrzyste zasady i metody ratowania życia ludzkiego. Dziękuje. Ewa Mołczan
15-08-2024 Bohdan Dombyk
(5)
FAN-BUD BOHDAN DOMBYK
Polecam zcałego serca
11-08-2024 Marzena Pietkiewicz
(5)
Skalska Biuro Rachunkowe Marzena Pietkiewicz
Bardzo polecam. Szkolenie profesjonalne, duża dawka wiedzy z profesjonalnie przygotowanymi slajdami.
16-07-2024 Wojciech Jędrusik
(5)
jedrusik.com Wojciech Jędrusik
Bardzo przejrzysty panel klienta. Ciekawe materiały. Łatwość przeprowadzenia procesu szkolenia.
09-07-2024 Mateusz Zatorski
(5)
Airvent
Bardzo pozytywnie polecam rzetelne szkolenie.
Zobacz więcej
Nauczyciel przedmiotu w szkole podstawowej pełni kluczową rolę w procesie kształcenia dzieci, dostarczając im wiedzy z danej dziedziny oraz rozwijając ich umiejętności poznawcze i społeczne. Jego głównym zadaniem jest przygotowanie i realizacja programu nauczania zgodnie z podstawą programową, dostosowanej do wieku i poziomu rozwoju uczniów. Poprzez różnorodne metody nauczania, takie jak wykłady, ćwiczenia praktyczne czy dyskusje, nauczyciel stara się zainteresować uczniów tematem oraz rozwijać ich umiejętność logicznego myślenia i krytycznej analizy. Ponadto, nauczyciel współpracuje z rodzicami oraz innymi nauczycielami w celu zapewnienia wszechstronnego rozwoju uczniów i sukcesu edukacyjnego.
Do jego głównych obowiązków należy:
1. Realizacja podstawy programowej i programów nauczania:
- Dokładne i rzetelne realizowanie podstawy programowej Ministerstwa Edukacji i Nauki w zakresie nauczanego przedmiotu.
- Opracowywanie i wdrażanie programów nauczania danego przedmiotu zgodnie z zasadami współczesnej dydaktyki i najnowszymi osiągnięciami naukowymi.
- Wyposażanie uczniów w wiedzę ogólną i szczegółową z zakresu nauczanego przedmiotu, uwzględniając ich potrzeby i możliwości rozwojowe.
- Aktualizowanie treści kształcenia i udoskonalanie metod nauczania w związku z rozwojem nauk właściwych dla nauczanego przedmiotu.
2. Kształtowanie umiejętności i postaw:
- Rozwijanie u uczniów umiejętności intelektualnych i praktycznych określonych w podstawie programowej i szkolnych programach nauczania.
- Kształtowanie u uczniów samodzielności myślenia, umiejętności logicznego wnioskowania i krytycznego analizowania informacji.
- Wdrażanie uczniów do samodzielnej, systematycznej pracy i efektywnego korzystania z różnych źródeł wiedzy.
- Dbanie o kształtowanie u uczniów postaw moralnych i obywatelskich zgodnie z ideą demokracji.
- Rozwijanie u uczniów wrażliwości społecznej, moralnej i estetycznej.
- Krzewienie dobrych obyczajów i dbałość o czystość języka ojczystego ucznia w mowie i piśmie.
3. Ewaluacja i dokumentacja:
- Prowadzenie rzetelnej i obiektywnej oceny umiejętności uczniów, ich postępów w nauce oraz analizowanie przyczyn ewentualnych niepowodzeń.
- Prowadzenie dokumentacji pedagogicznej w zakresie osiąganych wyników nauczania i realizacji programu nauczania.
- Komunikowanie się z rodzicami i opiekunami uczniów na temat ich postępów w nauce i zachowania.
4. Współpraca i doskonalenie zawodowe:
- Współpraca z nauczycielami innych przedmiotów, pedagogiem szkolnym i psychologiem w celu korelacji treści kształcenia i doskonalenia pracy pedagogicznej.
- Współdziałanie z rodzicami i instytucjami opieki i ochrony praw dziecka w przypadku stwierdzenia problemów wychowawczych lub socjalnych u uczniów.
- Stałe doskonalenie zawodowe poprzez udział w różnych formach kształcenia i samokształcenia, poszerzanie wiedzy z zakresu nauczanego przedmiotu i wzbogacanie własnego warsztatu pracy pedagogicznej.
5. Zapewnienie odpowiednich warunków do nauki:
- Stwarzanie uczniom odpowiednich warunków do nauki poprzez dbałość o pracownię przedmiotową i jej wyposażenie.
- Zapewnianie uczniom dostępu do nowoczesnych pomocy dydaktycznych i technologii informacyjno-komunikacyjnych.
- Reagowanie na zjawiska patologiczne w rodzinie i środowisku ucznia oraz współdziałanie z instytucjami pomocowymi.
- Zapewnianie poziomu opieki i pomocy indywidualnej dla uczniów będących w trudnej sytuacji szkolnej lub społeczno-wychowawczej.