Zapewniamy profesjonalną dokumentację oceny ryzyka zawodowego dla nauczycieli przedszkola, dostępną online. Nasza oferta zawiera gotową kartę oceny ryzyka, umożliwiającą szybkie i skuteczne zabezpieczenie przed potencjalnymi zagrożeniami w miejscu pracy. Kup teraz i zyskaj natychmiastowy dostęp do kompleksowej dokumentacji, spełniającej wszystkie wymogi prawne. Oferujemy wygodne rozwiązanie dla nauczycieli pragnących zapewnić bezpieczne środowisko pracy w przedszkolu.
Specyfikacja produktu |
Typ: |
Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy |
Producent: |
Luxcontrol Polska |
Format : |
A4 |
Metoda opracowania: |
PN-N-18002, Risk Score lub PHA |
Dostępne wersje |
Elektroniczna |
typ pliku: docx - plik edytowalny, będzie dostępny w zakładce Zakupione ORZ |
Papierowa |
Format A4, druk laserowy, oprawa miękka z zawieszką do akt osobowych.
Ważne: po zamówieniu wersji papierowej, zamawiający najpierw otrzyma wersję elektroniczną, z którą powinien się zapoznać.
Przed wysyłką wersji papierowej nasz konsultant skontaktuje się z zamawiającym w celu omówienia ewentualnych zmian w dokumencie. |
Zawartość dokumentacji |
Spis treści dokumentu |
• Strona tytułowa,
• Charakterystyka wybranej Metody Oceny ryzyka zawodowego,
• Opis dla stanowiska pracy,
• Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy,
• Karta pomiaru ryzyka zawodowego,
• Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy,
• Oświadczenie do akt osobowych (Dokument zawiera dodatkowe oświadczenie pracownika potwierdzające zapoznanie się z ryzykiem zawodowym, które należy dołączyć do akt osobowych. Oświadczenie znajduje się na ostatniej stronie karty oceny ryzyka zawodowego.),
• Klauzula prawna. |
Podstawa prawna |
Opracowanie zgodne z przepisami |
Opracowana zgodnie z aktualnymi wymogami oceny ryzyka zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni zgodna z oczekiwaniami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej. |
Prawa autorskie |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karta oceny ryzyka zawodowego, nie podlega zwrotom. Firma Luxcontrol Polska oferuje elektroniczną wersję kart ocen ryzyka zawodowego (pliki docx, doc, pdf, odt). Produkty te są chronione prawem autorskim, co oznacza: -zakaz udostępniania, kopiowania zamówionych dokumentów osobom trzecim przez Internet, kopiowanie na zewnętrzne nośniki danych oraz dalszą sprzedaż. -zakaz tworzenia nowych dokumentów na podstawie treści zawartych w ocenach ryzyka zawodowego. Naruszenie powyższych zasad podlega sankcjom prawnym. |
Uwagi |
Zakupiona dokumentacja może różnić się od rzeczywistego stanowiska pracy. Dozwolona jest edycja w celu dostosowania dokumentacji do konkretnego stanowiska pracy w zakładzie. W przypadku zastrzeżeń dotyczących treści dokumentacji, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze sklepem. |
Zwroty |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karty oceny ryzyka zawodowego nie podlegają zwrotom. |
1. PN-N-18002:
Metoda matrycowa: Polega na oszacowaniu prawdopodobieństwa wystąpienia zdarzenia i jego skutków, a następnie przypisaniu odpowiedniej kategorii ryzyka.
Zalety: Prosta, przejrzysta, zgodna z Polską Normą.
2. Risk Score:
Metoda ilościowa: Polega na przypisaniu punktowej wartości poszczególnym czynnikom ryzyka, a następnie zsumowaniu ich w celu uzyskania ostatecznej wartości ryzyka.
Zalety: Szczegółowa, precyzyjna, pozwala na porównanie ryzyka na różnych stanowiskach pracy.
3. PHA (Preliminary Hazard Analysis):
Metoda heurystyczna: Polega na identyfikacji zagrożeń i oszacowaniu ich ryzyka na podstawie doświadczenia i wiedzy eksperckiej oceniających.
Zalety: Szybka, elastyczna, skuteczna na etapie projektowania.
5.0 (Ogólnie)
Na podstawie ostatnich komentarzy
22-09-2024 Joanna Horczak
(5)
BEHPOL
Szkolenie przygotowane bardzo dokładnie i szczegółowo. Materiały dodatkowe również bardzo przydatne. Bardzo dobrze się przechodzi poszczególne moduły.
20-09-2024 Zbigniew Grzyb
(5)
KM Recykling Sp. z o.o.
Bardzo wygodna forma szkolenia - polecam.
PROMEX
Wysoki poziom szkolenia. Bardzo polecam.
09-09-2024 Stanisław Trzaska
(5)
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
Świetne materiały szkoleniowe, podane w bardzo przystępny sposób .
08-09-2024 Praktyka lekarska w miejscu wezwania lek. med. Maciej Rewoliński
(5)
Praktyka lekarska w miejscu wezwania
Bardzo dobrze przygotowany materiał edukacyjny. Bardzo prosta obsługa szkolenia
18-08-2024 Ewa Mołczan
(5)
Przedszkole Niepubliczne HAGUŚ
Bardzo fajny kurs, przejrzyste zasady i metody ratowania życia ludzkiego. Dziękuje. Ewa Mołczan
15-08-2024 Bohdan Dombyk
(5)
FAN-BUD BOHDAN DOMBYK
Polecam zcałego serca
11-08-2024 Marzena Pietkiewicz
(5)
Skalska Biuro Rachunkowe Marzena Pietkiewicz
Bardzo polecam. Szkolenie profesjonalne, duża dawka wiedzy z profesjonalnie przygotowanymi slajdami.
16-07-2024 Wojciech Jędrusik
(5)
jedrusik.com Wojciech Jędrusik
Bardzo przejrzysty panel klienta. Ciekawe materiały. Łatwość przeprowadzenia procesu szkolenia.
09-07-2024 Mateusz Zatorski
(5)
Airvent
Bardzo pozytywnie polecam rzetelne szkolenie.
Zobacz więcej
Nauczyciel przedszkola to profesjonalista posiadający wyjątkową wrażliwość na potrzeby najmłodszych uczniów oraz umiejętność dostosowania programu nauczania do ich indywidualnych zdolności i zainteresowań. Jego głównym celem jest stworzenie bezpiecznej, wspierającej i stymulującej atmosfery edukacyjnej, sprzyjającej wszechstronnemu rozwojowi dzieci w wieku przedszkolnym. Poprzez kreatywne metody nauczania oraz aktywną interakcję z dziećmi, nauczyciel przedszkola rozwija ich umiejętności społeczne, emocjonalne, poznawcze oraz fizyczne, przygotowując je do dalszej edukacji i życia społecznego. Ponadto, współpracuje ściśle z rodzicami, środowiskiem lokalnym oraz innymi specjalistami, aby zapewnić kompleksowe wsparcie rozwojowe dla każdego dziecka.
Do jego głównych zadań należy:
1. Realizacja programu wychowania przedszkolnego:
- Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w zakresie podstawy programowej wychowania przedszkolnego, obejmującej m.in.: poznawanie siebie i najbliższego środowiska, utrzymanie zdrowia i higieny, bezpieczeństwo, wrażliwość estetyczną, twórczość dziecięcą.
- Kształtowanie u dzieci podstawowych umiejętności intelektualnych i praktycznych, zgodnie z założeniami programowymi.
- Wykorzystywanie nowoczesnych metod nauczania i środków dydaktycznych w celu efektywnej realizacji programów wychowania przedszkolnego.
- Aktualizowanie treści wychowania i kształcenia w oparciu o najnowsze osiągnięcia nauk psychologiczno-pedagogicznych.
- Stałe monitorowanie rozwoju dzieci, ocenianie ich wiedzy i umiejętności oraz analizowanie przyczyn ewentualnych niepowodzeń.
2. Wspomaganie rozwoju dzieci:
- Tworzenie odpowiednich warunków do nauki i zabawy, sprzyjających wszechstronnemu rozwojowi dzieci.
- Wdrażanie dzieci do samodzielnej pracy, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
- Kształtowanie u dzieci umiejętności współpracy w grupie, komunikacji i współdziałania z rówieśnikami.
- Dbanie o rozwój psychofizyczny dzieci, uwzględniając ich indywidualne potrzeby i predyspozycje.
- Reagowanie na zjawiska patologiczne w rodzinie i środowisku dziecka, współpracując z instytucjami opieki i ochrony praw dziecka.
3. Współpraca z rodzicami i społecznością lokalną:
- Współdziałanie z rodzicami w celu zapewnienia dzieciom optymalnych warunków rozwoju i wychowania.
- Zapewnianie rodzicom rzetelnej informacji o postępach rozwojowych ich dzieci.
- Współpraca z innymi nauczycielami przedszkola w celu korelacji treści kształcenia i doskonalenia pracy pedagogicznej.
- Włączanie się w życie społeczności lokalnej i organizowanie wydarzeń integrujących dzieci, rodziców i środowisko przedszkolne.
4. Rozwój zawodowy:
- Ciągłe poszerzanie wiedzy i umiejętności z zakresu wychowania przedszkolnego i psychologii rozwojowej.
- Udział w różnych formach doskonalenia zawodowego, takich jak szkolenia, kursy, konferencje.
- Kultywowanie dobrych obyczajów i dbanie o czystość języka polskiego w kontaktach z dziećmi i rodzicami.
- Prowadzenie rzetelnej dokumentacji przebiegu nauczania i wychowania.
- Realizacja założeń polityki edukacyjnej państwa i przestrzeganie prawa oświatowego.