Zapewniamy profesjonalną dokumentację oceny ryzyka zawodowego, specjalnie dostosowaną do potrzeb nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Nasza oferta obejmuje kompleksową kartę oceny ryzyka, która pomoże Ci zadbać o bezpieczeństwo w miejscu pracy. Kup teraz, aby mieć pewność, że spełniasz wszystkie wymogi prawne dotyczące oceny ryzyka zawodowego.
Oferowany dokument jest wzorcową wersją, opracowaną z uwzględnieniem ogólnych zagrożeń typowych dla danego stanowiska pracy.
W razie potrzeby, jeśli jego treść nie odzwierciedla w pełni warunków konkretnego stanowiska w przedsiębiorstwie, możliwe jest samodzielne dostosowanie jego treści do specyficznych wymagań.
Specyfikacja produktu |
Typ: |
Wzorcowa dokumentacja oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy |
Producent: |
Luxcontrol Polska |
Format : |
A4 |
Metoda opracowania: |
PN-N-18002, Risk Score lub PHA |
Dostępne wersje |
Elektroniczna |
typ pliku: docx - plik edytowalny, będzie dostępny w zakładce "Dokumentacja BHP" przez 30 dni od dnia zakupu |
Papierowa |
Format A4, druk laserowy, oprawa miękka z zawieszką do akt osobowych.
Ważne: po zamówieniu wersji papierowej, zamawiający najpierw otrzyma wersję elektroniczną, z którą powinien się zapoznać.
Przed wysyłką wersji papierowej nasz konsultant skontaktuje się z zamawiającym w celu omówienia ewentualnych zmian w dokumencie. |
Zawartość dokumentacji |
Spis treści dokumentu |
• Strona tytułowa,
• Charakterystyka wybranej Metody Oceny ryzyka zawodowego,
• Opis dla stanowiska pracy,
• Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy,
• Karta pomiaru ryzyka zawodowego,
• Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy,
• Oświadczenie do akt osobowych (Dokument zawiera dodatkowe oświadczenie pracownika potwierdzające zapoznanie się z ryzykiem zawodowym, które należy dołączyć do akt osobowych. Oświadczenie znajduje się na ostatniej stronie karty oceny ryzyka zawodowego.),
• Klauzula prawna. |
Podstawa prawna |
Opracowanie zgodne z przepisami |
Opracowana zgodnie z aktualnymi wymogami oceny ryzyka zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni zgodna z oczekiwaniami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej. |
Prawa autorskie |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karta oceny ryzyka zawodowego, nie podlega zwrotom. Firma Luxcontrol Polska oferuje elektroniczną wersję kart ocen ryzyka zawodowego (pliki docx, doc, pdf, odt). Produkty te są chronione prawem autorskim, co oznacza: -zakaz udostępniania, kopiowania zamówionych dokumentów osobom trzecim przez Internet, kopiowanie na zewnętrzne nośniki danych oraz dalszą sprzedaż. -zakaz tworzenia nowych dokumentów na podstawie treści zawartych w ocenach ryzyka zawodowego. Naruszenie powyższych zasad podlega sankcjom prawnym. |
Uwagi |
Zakupiona dokumentacja może różnić się od rzeczywistego stanowiska pracy. Dozwolona jest edycja w celu dostosowania dokumentacji do konkretnego stanowiska pracy w zakładzie. W przypadku zastrzeżeń dotyczących treści dokumentacji, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze sklepem. |
Zwroty |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karty oceny ryzyka zawodowego nie podlegają zwrotom. |
1. PN-N-18002:
Metoda matrycowa: Polega na oszacowaniu prawdopodobieństwa wystąpienia zdarzenia i jego skutków, a następnie przypisaniu odpowiedniej kategorii ryzyka.
Zalety: Prosta, przejrzysta, zgodna z Polską Normą.
2. Risk Score:
Metoda ilościowa: Polega na przypisaniu punktowej wartości poszczególnym czynnikom ryzyka, a następnie zsumowaniu ich w celu uzyskania ostatecznej wartości ryzyka.
Zalety: Szczegółowa, precyzyjna, pozwala na porównanie ryzyka na różnych stanowiskach pracy.
3. PHA (Preliminary Hazard Analysis):
Metoda heurystyczna: Polega na identyfikacji zagrożeń i oszacowaniu ich ryzyka na podstawie doświadczenia i wiedzy eksperckiej oceniających.
Zalety: Szybka, elastyczna, skuteczna na etapie projektowania.
5.0 (Ogólnie)
Na podstawie ostatnich komentarzy
CDT Medicus ul Słoneczna 1 59-300 Lubin
Szkolenie na wysokim poziomie.
05-04-2025 Grzegorz Cynarski
(5)
Stowarzyszenie Olympic2014 Szkółka Piłkarska
Profesjonalnie
03-04-2025 Olena Korzh
(5)
Fundacja LWF v Polsce
Informatywny, zrozumiały, napisany prostym językiem i pięknie zaprojektowany.
01-04-2025 Kamila Śniegoska-Jarmolik
(5)
KSJAKO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Łatwy i szybki dostęp do przydatnej dokumentacji.
24-03-2025 Wioletta Talik
(5)
P.U. DROG-BET
Solidna dawka przypominająca wiedzę oraz bardzo pomocne i ciekawe testy sprawdzające.
28-02-2025 Beata Avecilla
(5)
MOPS
Szkolenie bardzo przydatne, wyczerpująco omówione istotne zagadnienia.
27-02-2025 Anna Gwiazda
(5)
IG Technologie Sp. z o.o.
Polecam. Bardzo ciekawie przygotowane szkolenie.
Zobacz więcej
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej to profesjonalista, który posiada wiedzę pedagogiczną i umiejętności dydaktyczne niezbędne do efektywnego nauczania dzieci w klasach I-III szkoły podstawowej. Jego głównym celem jest wszechstronny rozwój uczniów, zarówno w obszarze intelektualnym, jak i emocjonalnym oraz społecznym. Poprzez zastosowanie różnorodnych metod dydaktycznych i aktywizujących technik nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej stwarza sprzyjające warunki do kształcenia kompetencji kluczowych oraz rozwijania zainteresowań i pasji uczniów. Ponadto, pełni również rolę wsparcia emocjonalnego i pedagogicznego dla dzieci, współpracując zarówno z nimi, jak i z ich rodzicami, aby zapewnić optymalne warunki rozwoju każdego ucznia.
Główne obowiązki Nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej:
- Realizacja programów nauczania: Nauczyciel planuje i prowadzi zintegrowane zajęcia edukacyjne w klasach I-III szkoły podstawowej, zgodnie z podstawą programową i zasadami współczesnej dydaktyki. Stosuje nowoczesne metody nauczania i wykorzystuje różnorodne środki dydaktyczne, aby zapewnić optymalny proces edukacyjny.
- Kształtowanie umiejętności i wiedzy: Nauczyciel uczy dzieci prawidłowego wysławiania się, czytania, pisania, liczenia, rozwiązywania problemów, korzystania z technologii informacyjnych i zdobywania wiedzy o otaczającym świecie. Kształtuje u nich podstawowe umiejętności intelektualne i praktyczne, rozwija wrażliwość społeczną, moralną i estetyczną.
- Ocena postępów: Nauczyciel regularnie ocenia umiejętności i postępy uczniów w nauce, monitoruje ich rozwój i identyfikuje ewentualne problemy. Współpracuje z rodzicami i opiekunami w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia edukacyjnego.
- Współpraca z innymi nauczycielami: Nauczyciel współpracuje z nauczycielami innych przedmiotów, pedagogiem szkolnym, psychologiem i pracownikami instytucji opieki i ochrony praw dziecka, aby zapewnić dzieciom wszechstronny rozwój i wsparcie w sytuacjach wymagających interwencji.
- Dbałość o rozwój psychofizyczny: Nauczyciel dba o zdrowie i bezpieczeństwo uczniów, reaguje na ich potrzeby i zapewnia im odpowiednie warunki do nauki i zabawy. Kształtuje u nich nawyki higieniczne, zasady bezpiecznego poruszania się po drodze i korzystania z urządzeń technicznych.
- Poszerzanie wiedzy i kwalifikacji: Nauczyciel stale poszerza swoją wiedzę z zakresu nauczanych przedmiotów i pedagogiki, uczestniczy w szkoleniach i doskonaleniu zawodowym, aby podnosić jakość swoich zajęć i efektywność nauczania.
- Promowanie wartości i etyki: Nauczyciel krzewi wśród uczniów dobre obyczaje, dba o czystość języka i kształtuje u nich postawy prospołeczne. Przestrzega zasad etyki zawodowej i zachowuje tajemnicę służbową.
- Prowadzenie dokumentacji: Nauczyciel rzetelnie prowadzi dokumentację pedagogiczną, rejestrując przebieg nauczania, osiągane wyniki uczniów i realizację programu nauczania.