Oferujemy gotową dokumentację oceny ryzyka zawodowego dla zawodu nauczyciela nauczania na odległość. Nasza oferta zawiera kompleksową kartę oceny ryzyka, która pozwoli Ci zidentyfikować i ocenić potencjalne zagrożenia związane z Twoją pracą. Dzięki dostępowi online, będziesz mógł mieć natychmiastowy dostęp do niezbędnych dokumentów, aby spełnić wymagania prawne i zapewnić bezpieczeństwo w miejscu pracy. Nie zwlekaj, kup teraz.
Specyfikacja produktu |
Typ: |
Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy |
Producent: |
Luxcontrol Polska |
Format : |
A4 |
Metoda opracowania: |
PN-N-18002, Risk Score lub PHA |
Dostępne wersje |
Elektroniczna |
typ pliku: docx - plik edytowalny, będzie dostępny w zakładce Zakupione ORZ |
Papierowa |
Format A4, druk laserowy, oprawa miękka z zawieszką do akt osobowych.
Ważne: po zamówieniu wersji papierowej, zamawiający najpierw otrzyma wersję elektroniczną, z którą powinien się zapoznać.
Przed wysyłką wersji papierowej nasz konsultant skontaktuje się z zamawiającym w celu omówienia ewentualnych zmian w dokumencie. |
Zawartość dokumentacji |
Spis treści dokumentu |
• Strona tytułowa,
• Charakterystyka wybranej Metody Oceny ryzyka zawodowego,
• Opis dla stanowiska pracy,
• Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy,
• Karta pomiaru ryzyka zawodowego,
• Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy,
• Oświadczenie do akt osobowych (Dokument zawiera dodatkowe oświadczenie pracownika potwierdzające zapoznanie się z ryzykiem zawodowym, które należy dołączyć do akt osobowych. Oświadczenie znajduje się na ostatniej stronie karty oceny ryzyka zawodowego.),
• Klauzula prawna. |
Podstawa prawna |
Opracowanie zgodne z przepisami |
Opracowana zgodnie z aktualnymi wymogami oceny ryzyka zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni zgodna z oczekiwaniami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej. |
Prawa autorskie |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karta oceny ryzyka zawodowego, nie podlega zwrotom. Firma Luxcontrol Polska oferuje elektroniczną wersję kart ocen ryzyka zawodowego (pliki docx, doc, pdf, odt). Produkty te są chronione prawem autorskim, co oznacza: -zakaz udostępniania, kopiowania zamówionych dokumentów osobom trzecim przez Internet, kopiowanie na zewnętrzne nośniki danych oraz dalszą sprzedaż. -zakaz tworzenia nowych dokumentów na podstawie treści zawartych w ocenach ryzyka zawodowego. Naruszenie powyższych zasad podlega sankcjom prawnym. |
Uwagi |
Zakupiona dokumentacja może różnić się od rzeczywistego stanowiska pracy. Dozwolona jest edycja w celu dostosowania dokumentacji do konkretnego stanowiska pracy w zakładzie. W przypadku zastrzeżeń dotyczących treści dokumentacji, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze sklepem. |
Zwroty |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karty oceny ryzyka zawodowego nie podlegają zwrotom. |
1. PN-N-18002:
Metoda matrycowa: Polega na oszacowaniu prawdopodobieństwa wystąpienia zdarzenia i jego skutków, a następnie przypisaniu odpowiedniej kategorii ryzyka.
Zalety: Prosta, przejrzysta, zgodna z Polską Normą.
2. Risk Score:
Metoda ilościowa: Polega na przypisaniu punktowej wartości poszczególnym czynnikom ryzyka, a następnie zsumowaniu ich w celu uzyskania ostatecznej wartości ryzyka.
Zalety: Szczegółowa, precyzyjna, pozwala na porównanie ryzyka na różnych stanowiskach pracy.
3. PHA (Preliminary Hazard Analysis):
Metoda heurystyczna: Polega na identyfikacji zagrożeń i oszacowaniu ich ryzyka na podstawie doświadczenia i wiedzy eksperckiej oceniających.
Zalety: Szybka, elastyczna, skuteczna na etapie projektowania.
5.0 (Ogólnie)
Na podstawie ostatnich komentarzy
05-11-2024 Maciej Kwiatkowski
(5)
Gospodarstwo rolne
Bardzo dobry kurs instruktażowy. Zrozumiały i treściwy. Można się wiele dowiedzieć nowego, oraz jak postępować przy udzielaniu pierwszej pomocy osobom, które tego potrzebują.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Śremie
Bardzo przydatne szkolenie, które pozwoliło wzbogacić moją wiedzę na temat bezpieczeństwa i higieny pracy.
30-10-2024 Maciej Hrybik
(5)
EURO MAH sp. z o.o.
Bardzo dobra forma szkolenia - dostępna o każdej porze dnia. Materiały obszerne i zawierające obowiązujące zasady i przepisy prawa pracy i zarządzeń .
30-10-2024 Małgorzata Majek
(5)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Olsztynie
Bardzo dobrze przygotowane szkolenie pod względem teoretycznym i praktycznym, szkolenie pomogło mi zdobyć jeszcze większą wiedzę na temat udzielenia pierwszej pomocy. Polecam wszystkim do skorzystania z takiego szkolenia.
29-10-2024 Justyna Rusin
(5)
SP im. Bohaterów Westerplatte w Kielnie
Wiedza zebrana w praktyczną całość. Poglądowe filmy, dzięki którym lepiej zapamiętujemy ważne czynności w przypadku różnorodnych zdarzeń z zagrożeniem zdrowia i życia.
Profesjonalizm!!!
28-10-2024 Małgorzata Ajanidis
(5)
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Śremie
Bardzo fajna forma szkolenia. Przydatne informacje, mozliwość sprawdzenia wiedzy poprzez quizy do samodzielnego sprawdzenia wiedzy.
18-10-2024 Agnieszka Niewada
(5)
MOPS w Wałbrzychu
Bardzo ciekawie przygotowane szkolenie.
10-10-2024 Ewa Kołtun
(5)
ValhallaBarberShop usługi mobilno-stacjonarne Agata Jacniacka
Polecam, treść bardzo dobrze opracowana. Dużo informacji przekazanych.
06-10-2024 Waldemar Kudlak
(5)
Szkoła Podstawowa nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie
Bardzo dobre, przejrzyste materiały instruktażowe, platforma działająca bez zastrzeżeń. Polecam zdecydowanie!
30-09-2024 Graczyk Małgorzata
(5)
Indywidualna Praktyka Lekarska Graczyk Małgorzata
Bardzo dobry kurs, dużo praktycznych informacji przydatnych w wykonywaniu pracy zawodowej.
Zobacz więcej
Nauczyciel nauczania na odległość pełni kluczową rolę w dostarczaniu wysokiej jakości edukacji w środowisku wirtualnym. Jego głównym zadaniem jest projektowanie i realizacja programów nauczania zgodnie z wymaganiami programowymi oraz dostosowując je do specyfiki nauczania zdalnego. Opracowuje i udostępnia materiały dydaktyczne, wykorzystując różnorodne narzędzia technologiczne, aby umożliwić interaktywną i efektywną naukę. Dodatkowo, monitoruje postępy uczniów, udziela wsparcia i feedbacku oraz współpracuje z innymi nauczycielami i specjalistami w celu ciągłego doskonalenia procesu nauczania na odległość.
Główne obowiązki Nauczyciela nauczania na odległość:
- Planowanie i organizacja procesu dydaktycznego:
- Opracowywanie autorskich programów nauczania lub adaptacja istniejących.
- Strukturowanie materiału nauczania na moduły i dostosowywanie go do specyfiki kształcenia na odległość.
- Tworzenie scenariuszy lekcji i zajęć z wykorzystaniem multimediów.
- Dobór metod i technik nauczania oraz form interakcji z uczniami, uwzględniając założone cele dydaktyczne.
- Przygotowanie materiałów edukacyjnych:
- Opracowywanie treści modułów w formie tekstowej wzbogaconej o elementy multimedialne (ilustracje, animacje, filmy, ćwiczenia interaktywne).
- Tworzenie materiałów drukowanych dla uczniów. Wykorzystywanie istniejących zasobów edukacyjnych dostępnych online.
- Opracowywanie serwisów internetowych z oprogramowaniem edukacyjnym.
- Realizacja procesu dydaktycznego:
- Prowadzenie wirtualnych wykładów i interaktywnych zajęć w czasie rzeczywistym za pomocą wideokonferencji, platform e-learningowych i innych narzędzi online.
- Monitorowanie efektów kształcenia poprzez testy, sprawdziany i egzaminy online.
- Stosowanie zróżnicowanych metod nauczania, uwzględniających indywidualne potrzeby i style uczenia się uczniów.
- Motywowanie uczniów do nauki i kontrolowanie wyników nauczania.
- Udzielanie konsultacji i wsparcia uczniom za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji (e-mail, komunikatory, media społecznościowe).
- Współpraca i rozwój zawodowy:
- Współpraca z innymi nauczycielami, dydaktykami i egzaminatorami online.
- Wspieranie uczniów w nauce na odległość poprzez informację, e-doradztwo i rekomendowanie materiałów edukacyjnych.
- Ciągłe doskonalenie umiejętności w zakresie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych (social media, platformy e-learningowe).
- Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach poświęconych nauczaniu na odległość.