Zapraszamy do skorzystania z naszej profesjonalnej oferty zakupu gotowej dokumentacji oceny ryzyka zawodowego, specjalnie dostosowanej do zawodu Nauczyciela Psychologa. Nasza kompleksowa karta oceny ryzyka umożliwi szybkie i skuteczne zrozumienie oraz zarządzanie potencjalnymi zagrożeniami w miejscu pracy. Dzięki prostemu procesowi zakupu online, już teraz możesz mieć dostęp do niezbędnej dokumentacji.
Oferowany dokument jest wzorcową wersją, opracowaną z uwzględnieniem ogólnych zagrożeń typowych dla danego stanowiska pracy.
W razie potrzeby, jeśli jego treść nie odzwierciedla w pełni warunków konkretnego stanowiska w przedsiębiorstwie, możliwe jest samodzielne dostosowanie jego treści do specyficznych wymagań.
Specyfikacja produktu |
Typ: |
Wzorcowa dokumentacja oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy |
Producent: |
Luxcontrol Polska |
Format : |
A4 |
Metoda opracowania: |
PN-N-18002, Risk Score lub PHA |
Dostępne wersje |
Elektroniczna |
typ pliku: docx - plik edytowalny, będzie dostępny w zakładce "Dokumentacja BHP" przez 30 dni od dnia zakupu |
Papierowa |
Format A4, druk laserowy, oprawa miękka z zawieszką do akt osobowych.
Ważne: po zamówieniu wersji papierowej, zamawiający najpierw otrzyma wersję elektroniczną, z którą powinien się zapoznać.
Przed wysyłką wersji papierowej nasz konsultant skontaktuje się z zamawiającym w celu omówienia ewentualnych zmian w dokumencie. |
Zawartość dokumentacji |
Spis treści dokumentu |
• Strona tytułowa,
• Charakterystyka wybranej Metody Oceny ryzyka zawodowego,
• Opis dla stanowiska pracy,
• Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy,
• Karta pomiaru ryzyka zawodowego,
• Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy,
• Oświadczenie do akt osobowych (Dokument zawiera dodatkowe oświadczenie pracownika potwierdzające zapoznanie się z ryzykiem zawodowym, które należy dołączyć do akt osobowych. Oświadczenie znajduje się na ostatniej stronie karty oceny ryzyka zawodowego.),
• Klauzula prawna. |
Podstawa prawna |
Opracowanie zgodne z przepisami |
Opracowana zgodnie z aktualnymi wymogami oceny ryzyka zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni zgodna z oczekiwaniami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej. |
Prawa autorskie |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karta oceny ryzyka zawodowego, nie podlega zwrotom. Firma Luxcontrol Polska oferuje elektroniczną wersję kart ocen ryzyka zawodowego (pliki docx, doc, pdf, odt). Produkty te są chronione prawem autorskim, co oznacza: -zakaz udostępniania, kopiowania zamówionych dokumentów osobom trzecim przez Internet, kopiowanie na zewnętrzne nośniki danych oraz dalszą sprzedaż. -zakaz tworzenia nowych dokumentów na podstawie treści zawartych w ocenach ryzyka zawodowego. Naruszenie powyższych zasad podlega sankcjom prawnym. |
Uwagi |
Zakupiona dokumentacja może różnić się od rzeczywistego stanowiska pracy. Dozwolona jest edycja w celu dostosowania dokumentacji do konkretnego stanowiska pracy w zakładzie. W przypadku zastrzeżeń dotyczących treści dokumentacji, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze sklepem. |
Zwroty |
Produkt oceny ryzyka objęty jest prawem autorskim, karty oceny ryzyka zawodowego nie podlegają zwrotom. |
1. PN-N-18002:
Metoda matrycowa: Polega na oszacowaniu prawdopodobieństwa wystąpienia zdarzenia i jego skutków, a następnie przypisaniu odpowiedniej kategorii ryzyka.
Zalety: Prosta, przejrzysta, zgodna z Polską Normą.
2. Risk Score:
Metoda ilościowa: Polega na przypisaniu punktowej wartości poszczególnym czynnikom ryzyka, a następnie zsumowaniu ich w celu uzyskania ostatecznej wartości ryzyka.
Zalety: Szczegółowa, precyzyjna, pozwala na porównanie ryzyka na różnych stanowiskach pracy.
3. PHA (Preliminary Hazard Analysis):
Metoda heurystyczna: Polega na identyfikacji zagrożeń i oszacowaniu ich ryzyka na podstawie doświadczenia i wiedzy eksperckiej oceniających.
Zalety: Szybka, elastyczna, skuteczna na etapie projektowania.
5.0 (Ogólnie)
Na podstawie ostatnich komentarzy
CDT Medicus ul Słoneczna 1 59-300 Lubin
Szkolenie na wysokim poziomie.
05-04-2025 Grzegorz Cynarski
(5)
Stowarzyszenie Olympic2014 Szkółka Piłkarska
Profesjonalnie
03-04-2025 Olena Korzh
(5)
Fundacja LWF v Polsce
Informatywny, zrozumiały, napisany prostym językiem i pięknie zaprojektowany.
01-04-2025 Kamila Śniegoska-Jarmolik
(5)
KSJAKO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Łatwy i szybki dostęp do przydatnej dokumentacji.
24-03-2025 Wioletta Talik
(5)
P.U. DROG-BET
Solidna dawka przypominająca wiedzę oraz bardzo pomocne i ciekawe testy sprawdzające.
28-02-2025 Beata Avecilla
(5)
MOPS
Szkolenie bardzo przydatne, wyczerpująco omówione istotne zagadnienia.
27-02-2025 Anna Gwiazda
(5)
IG Technologie Sp. z o.o.
Polecam. Bardzo ciekawie przygotowane szkolenie.
Zobacz więcej
Nauczyciel psycholog to profesjonalista posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu psychologii oraz umiejętności pedagogiczne, które wykorzystuje w procesie nauczania i wspierania rozwoju uczniów. Jego głównym celem jest nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także pomaganie uczniom w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi, rozwijanie ich umiejętności społecznych oraz budowanie zdrowej samooceny. Dzięki zrozumieniu mechanizmów psychologicznych, nauczyciel psycholog potrafi dostosować metody nauczania oraz techniki interwencji, aby sprostać różnorodnym potrzebom uczniów oraz pomóc im osiągnąć sukcesy zarówno w sferze akademickiej, jak i osobistej. Poprzez prowadzenie diagnoz psychologicznych, indywidualne konsultacje oraz działania profilaktyczne, nauczyciel psycholog tworzy bezpieczne i wspierające środowisko edukacyjne sprzyjające rozwojowi uczniów.
Do jego głównych obowiązków należy:
1. Organizowanie i prowadzenie pomocy psychologicznej:
- Opracowywanie i wdrażanie programów profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego w szkole.
- Diagnozowanie zaburzeń rozwojowych, problemów emocjonalnych i behawioralnych u uczniów.
- Prowadzenie psychoterapii indywidualnej i grupowej dla uczniów z różnorodnymi trudnościami.
- Udzielanie porad i konsultacji psychologicznych dla nauczycieli, rodziców i opiekunów prawnych.
- Współpraca z innymi specjalistami pracującymi w szkole, np. pedagogiem, logopedą, doradcą zawodowym.
- Prowadzenie badań psychologicznych w celu monitorowania efektywności programów profilaktycznych i terapeutycznych.
2. Diagnozowanie i opiniowanie:
- Przeprowadzanie rzetelnych diagnoz psychologicznych z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi i metod badawczych.
- Formułowanie opinii psychologicznych na potrzeby instytucji edukacyjnych, sądów rodzinnych i innych instytucji.
- Udzielanie ekspertyz psychologicznych w zakresie rozwoju psychoedukacyjnego uczniów.
3. Współpraca i doradztwo:
- Współpraca z nauczycielami w celu dostosowania procesu dydaktycznego do indywidualnych potrzeb uczniów.
- Wsparcie rodziców i opiekunów prawnych w zakresie wychowania i rozwoju dzieci.
- Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla nauczycieli, rodziców i uczniów z zakresu psychologii i zdrowia psychicznego.
- Udzielanie porad psychologicznych i psychoterapeutycznych dla osób dorosłych związanych ze środowiskiem szkolnym.